Stortinget vedtok endringer

Kvalitet, pasienthensyn og beredskap skal veie tyngre i anbud for pasienttransport. Stortinget har også vedtatt at pasienter ikke skal betale mer enn ordinær egenandel der helseforetak mangler avtaler om pasientreiser. Les mer her

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *