KONTAKT OSS: +47 930 92 603
Ble dømt til å betale bot på 12.000 kroner for å kjøre pirat
Søndag 31. mai 2020 omkring kl. 01.50 ble en 35 år gammel mann stoppet av politiet. Han skulle da kjøre to kvinner og en mann fra Buøy til den ene kvinnens hjem. Les mer i Rogalands avis


